Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Lisa - 15 augusti 2008 22:36

Är nästan precis hemkommen från M å P. Jag å Viggo har varit där i myst medan Martin spelade sin match. Fick middag såklart. :)

Viggo badade med morfar sen somnade han. Vi spelade Brändi Dog å Spingo. Pappa gjorde en riktig topp-omgång, 43 poäng av 50 möjliga!!!

Helt sjukt, han satte bara bokstäverna "spontant" hette det! :)


Sen har vi ju träffat Hanna, Ebba å Ahgnes i dag med.

Lika trevligt som vanligt tycker jag allt. :) 


Emma skickade sms innan i kväll å frågade om jag hade bestämt mej angående  ett Aloe Vera-party hon bjudit med mej på. Hade glömt å svara...

Så jag svarade först nej, eftersom det skulle va klockan sju(eller kanske sex...?)  med tanke på att Viggo kanske skulle vilja äta innan han somnade. Men sen ångrade jag mej...

Han borde klara sej ett par tre timmar, får väl äta innan jag sticker å om han blir akut-hungrig finns det ju gröt...

Har lite ångerst, men vad fan, det är dags nu!

Martin kanske får fightas lite med honom om han vill nutta på nått annat en nappen innan han somnar, fast jag tror det ska gå fint...

Ändå har jag redan lite ångerst, gillar inte att lämna honom, om än för att han ska va med sin far...

Ja, ja, som sagt, jag kan ju inte bara isolera mej hemma. Vill ju till exempel väldigt gärna gå på det där partyt...

Fast jag kommer fundera på det hela, å analysera allt fram tills måndag...

Ja, nog ältat om det(för nu i allafall... :))


Nu ska jag lägga mej, Viggo vaknar alltid extrem tidigt på helgerna å vägrar somna om så jag är inställd på en tidig morron-promenad...

Gonatt... 

Av Lisa - 15 augusti 2008 10:12

Sitter som vanligt å funderar på middags-mat, frågan är om Martin ens hinner äta middag..?

Match i kväll igen, de samlas vid halv sex så...

I morron ska vi i allafall ha myskväll å göra hemmagjord pizza. :) Ska bli gott... Har inget planerat under dagen i morron heller. Skönt, ska nog försöka städa å plocka, men antagligen har Martin en massa planer så jag ska inte hoopas på för mycket...


Klockan tolv ska vi till Hanna. Vädret verkar va helt okej än så länge i allafall. :)


Viggo sover, han är som en klocka numera. Sen ska det ätas gröt innan vi sticker. Funderar på om vi ska köra upp..? Men nej, det blir nog promenad...


I dag har min son röda byxor på sej. Känns lite wierd...

Kan nån förklara varför det bär emot att ta på rött på en pojk? 


Måste hinna duscha innan Viggo vaknar, så det börjar väl bli dags... 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards