Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Lisa - 9 augusti 2008 21:23

Japp, vi har gäster, å här sitter jag...

Fick en svettattack å var tvngen å svalka mej.

Magen som sa i från troligtvis, har levt på strikt kakor å gosis-diet

hela dagen. :/ Känns inte bra nu....

De spelar skitgubbe uppe, kan inte det å min hjärna är för trött för att lära in det känner jag. Det blir liksom för mycket attva social ett helt lååångt släkt kalas å sen hela kvällen. Speciellt när man inte äter nått annat än socker förrän klockan sju.... :(


Vad glad jag att vi bestämde oss för att va här. Viggo kom till ro snabbt å har sovit sen åtta. Det behövde han efter slarvet(från min sida- idiotsikt!) med sovandet nu två kvällar...


Emma------> Min son bär det vackra efternamnet Arvidsson :) Vem vill heta Svensson liksom?! :)


Av Lisa - 9 augusti 2008 09:04

Pojkarna är på Coop så jag tänkte frossa lite kaffe, os å dator. Tji fick jag, svt funkar inte på tv:n å inte msn. Dessutom täcks datorskärmen om nått meddelande att vårt antivirus snart går ut...?!

Tack å lov funkade kaffebryggaren som den skulle. :)


Jaha, annars då...?

Jo, går kväll hamnade jag, Stina å Viggo på nått mysitiskt sätt hos mamma å pappa. Fick middag, grillad lax å chilipotatis(?). Himla gott. I övrigt var det värre kaos en vanligt faktiskt, det bakades tårtbottnar å drack rosé. 

Själv har jag dåligt samvete, två kvällar i rad har det varit noll å ingen struktur med Viggos sovtider. :( Den stackarn var så övertött i går så han fick ligga hos oss redan från start. Då somnade han gott, otroligt att det kan va så skilland. :)


Klockan halv ett bär det av mot Ronneby å morfars kalas. Det bjuds på smörgåstårta(sån med leverpastej i troligtvis, hu. :() å förhoppningsvis marängtårta, om mamma fick nån ordning på det hela i går... :)


Om det inte blir Mien i kväll så vill jag gärna va hemma. Mest för Viggo skull så han kan få somna normalt...


Nu kommer boysen, frukostsdags. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards