Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Lisa - 5 augusti 2008 21:28

Viggo sov i sin säng hela natten, utan några dumma metoder eller krav. :)

Han flyttade över till mej när Martin gick upp, sen sov vi till sju. Lite väl tidigt, men ändå. :)

Har varit vaken en massa i natt, dels har Viggo varit ganska orolig, vaknat av att han har tappat nappen, fått den igen å sen somnat om. Sen dels för att jag har varit rädd, jag avskyr när det stormar, en av de få saker jag är rädd för faktsikt. En massa okända ljud. :( Det blev inte bättre av att Martin är så kass när han sover. Försökte få honom att ge Viggo nappen en av gångerna han gnydde, men han började leta efter den på mej så jag gav upp den idén ganska fort. :) Så trött var han alltså... :)


Har varit hos mamma å pappa i dag, igen, de portar nog oss snart...

I morron är det dags igen, först ska jag å Viggo med dem på utflykt, Tosteberga om vädret tillåter, sen ska vi äta middag där.

Kroppkakor! :)

Om jag skulle välja en ända rätt å äta resten av livet skulle det nog bli det, eller pappas hamburagre :) Så i morron kväll kommer jag nog va äckligt mätt å ha lite små ångerst... Men det får det va värt. ;) 


Har precis skickat in en HM-beställing. Det var i sista sekunden, men jag får gratis-fleecetröjan. :) Beställningen infattade en herrans massa naturvita plagg i storlek 36, inte till mej själv, tråkigt nog, men till Bill. Fattar egentligen inte varför jag åker på att skriva hennes beställning varje gång...? :) men ja, vad gör man inte för de man tycker om..? :)

Hon var inom tidigare å kelade lite ,med Viggo alltså. :)


Ska snart krypa ner, Martin sover här i soffan jämte så han borde inte va sen att följa med. :) Natti! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards