Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Lisa - 29 juli 2008 22:14

Är lite deppig.

Känner absolut ingen blogglust, eller nån glädje i att skriva...

Har en teori om varför, det där förbannade dåliga samvetet.

Det finns alltid nått som borde göras i stället för att skräpa framför datorn. Tvätt som ska strykas, disk som ska ställas in, lådor som ska packas upp...


Trist, jag som har haft detta som min hobby å min grej...

Om jag slutar, vad ska jag då göra...?

Bara en massa "måste-grejer"..?


Av Lisa - 29 juli 2008 21:49

...jag har inget å komma med i dag heller. Inte egentligen.

Men ändå, nu skriver jag i allafall...

Sitter i Gillestugan, har flyttat ner nu. Svalt å skönt, å ny parabol. :)

Martin satt uppe till klockan var närmare ett för att kolla på tv så han är i sitt esse! :)



Viggo har fått spruta i dag, var jätteduktig å skrek bara till lite sen blev han glad igen. Han gillar inte värmen alls för övrigt. :( Var jätteledsen å varm i går kväll... :( Stackars liten...


I dag har  farmor å farfar varit här hela dagen å nu i kväll kom mina föräldar å åt hemmagjord pizza å kollade på Allsång.

Jag bara älskar Babsan, hon(han?) har gjort hela säsongen av Allsång om ni frågar mej. Å i kväll var mina hemliga idoler BWO med. :)


Nej, återkommer vid senare tillfälle, troligtvis... 

:)

Av Lisa - 29 juli 2008 21:47

Kolla där kommer SSRS!!!!<3

Nej Stina, det är ju lotsbåten!

Ja, det är det!


:) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards