Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Lisa - 20 juli 2008 22:13

Denna dagen pinnade med förbi...

Viggo fick flytta över till vår säng(närmare bestämt på min mage) redan vid tolv i natt. Han skulle inte ligga själv. Han var så ledsen så vi gav med oss.

Har lite små ångerst för det faktiskt. Men jag var för trött å såg ingen mening i att han skulle ligga själv å lida.

Vi fick fyra timmars sömn, i streck alltså, vilket vi inte varit bortskämda med. Viggo sov kvar på mej till morronen...

Vill egentligen inte ha honom i vår säng, men samtidigt är det ju så mysigt. Å som sagt, jag tycker det är en meningslös fight. Om Viggo mår bra så... :)

Fast det är nått som är wierd med honom för tillfället. Hoppas på att det är tänder på g å inget "värre".


Har packat å donat mest hela kvällen, när jag inte har legat i soffan med en sovande Viggo på magen(japp, har varit samma visa hela dagen, dödstrött pojke som inte ska ligga själv...) I morron bitti bär det av. Två nätter i Virserum, om det inte blir dåligt väder, då kommer vi nog hem tidigare.

Stugan kallar, som jag har längtat dit... 

Skönt ska det bli, men jag blir alltid så stressad av resor...

Så funkar det här hemma... Martin behöver komma i väg för att slappna av å jag blir stressad av att åka i väg...

Fast nu känns det bra, hoppas vi har fått med allt bara. har ju inte varit i väg med Viggo över natten innan. Han får sova i sin vagn, eller ja, det är planen i allafall. Han kanske fortsätter sova på mej... :) 


Nu ska jag sova.

Hej på er! Hörs om ett par dagar! :) Ingen dator... :)

Av Lisa - 20 juli 2008 22:05

Här kommer bilderna som utlovat...


Viggo i flytväst...

Båttur...


Jag badar(det var strikta restriktioner om när bilden skulle tas, allt som ska döljas är under ytan... :))...

Å till sist, bild-beviset på att jag vågade åka efter båten...




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards