Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Lisa - 6 juli 2008 20:42

Glömde ju nämna att Martin såklart har trimmat också. :)

Nu ligger min lilla pojk i sin säng å sover(?) å vi kollar på tennisen.

Jag hejar på Federer, som jag har gjort den senaste åren. :) Hoppas det går vägen i år också! Heja heja!


I morron ska vi nog hänga lite med M å P, de är lediga bägge två. Har inte träffat dem på hela helgen ju...


Hade verkligen önska att Martin med hade börjat sin semester i morron. Men en vecka ska väl gå snabbt. Sen ska han va hemma med oss i tre veckor. Vi ska äntligen till stugan å så ska vi fortsätta dona här hemma. :) Skönt ska det bli...


Tillbaka till tennisen nu...  

Av Lisa - 6 juli 2008 20:03

I dag har vi(läs:Martin) grävt upp en massa buskar,

varit på Jem & Fix(han är där varje söndag. :)) å köpte gräsfrön å motorsåg. Sen har vi satt gräs å sågat ner i allafall ett träd. :)

Heltäckningsmattan i gillestugan är också väck nu.

Med andra ord har det hänt grejer här i dag.

Viggos dåliga morron-humör har varit som bortblåst resterande delen av dagen. :) Han har i stället varit på strålande humör. :)


Nu vill han ha mat, hej så länge... 

Av Lisa - 6 juli 2008 11:10

Viggo vaknade på fel sida i morse(redan vid sju). Men Martin lär mej ligga kvar i sängen. Försökte sova, å slummrade lite i mellan åt, men som sagt, Viggos humör var inte på topp. :(


Klockan nio masade jag mej upp. Har ätit frukost å dricker lite kaffe nu.

Lillkillen sover å den stora är ute å trimmar. :) Om det inte kommer mer regn så ska vi försöka dona lite i trädgården i dag. :)


Nu vaknar min lilla pojk. :) --------------->


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards