Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Lisa - 5 juli 2008 22:11

I kväll har då Anna, Morgan å deras lilla mini-barn varit här. :) Maja sov dock hela tiden nästan, men vi fick i allafall kela lite. :)

Pajen blev himla god, å glassen med. Det var lite plock med glassen men det var värt det, måste testa att göra sorbet med, å vanlig vaniljglass. Men som sagt, man måste ha tid...


Det blev en liten tripp till Boön i förmidaggs, men vi var inte precis långvariga. Var där i 45 minuter allt som allt. Det började nämligen regna. Men Viggo fick mysa lite med sin moster i allafall... :)


Pappas tumme var inte bruten, det var "bara" nått ledband som var skadat eller nått sånt.. Han körde i vilket fall som helst till stugan med husvagn.

Jag är lite avis, längtar verkligen dit nu. Vecka 29 ska vi dit. :)


Älskar min familj <3

Av Lisa - 5 juli 2008 10:55

Låg kvar i sängen till nio, men nån extra sömn blev det inte precis å tala om. Vaknade hela tiden. :( Får ingen ro när de andra två är uppe, eller jag de andra tre, Rex var inne hos mej å skrek med. :) Men jag slapp i allafall gå upp vid halv sju, när Viggo hade fått nog av sängen. :)


I kväll blir det köttfärspaj å hemgjord glass. :) Funderar på att förbereda redan nu. Kan ju göra köttfärsröran kanske...?

Viggo sover å Martin tvättar bilen...

Under dagen blir det förrurom matlagning en trip till Boön, troligtvis är der för klalt för att bada, men det är ju ändå mysigt att komma ute lite. :) 


Har inte lagt ner nån energi på krysset i dag. Mamma skickade sms å berättade att min lilla papps sitter på akuten. Antagligen bröt han sin tumme i går när han skulle dra upp draggen till båten i går kväll. :(

Hoppas att de har fel å att den inte är bruten. Stackars pappa, roligare kan man ju ha än att sitta på akuten å vänta... 


Nej, nu ska jag blaska av mej i allafall så får vi se hur det blir med maten... :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards