Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Lisa - 22 juni 2008 19:07

Efter fem timmar slit köksbänken blivit klar(sånär som på lådan som är restad, Ikea i ett nötskal). Det känns betydligt mera inrett nu, å hyllan med kokböckerna har med kommit upp. :) Toppen! Pappa å Martin har stått för arbetet med det hela. Tack Buffi!


Jag har inrett badrummet, det belv grönt. Hittade både tyg till gardin, handdukar å matta på Jysk. Där ifrån fick vi även med oss vaxduk å band. :)

Mamma,inte bara betalde allt(Tusen tack!) utan har också sytt en underbar gardin till badrummet å haklappar till Viggo. :)


Jag sjäv då, vad har jag gjort? Inrett badrummet, gjort våfflor å rännt runt i största allmänhet. :)


När jag kollade datorn innan hade Emma skrivit å frågat om jag å Viggo ville följa med till Ikea en runda på onsdag. OM vi vill!?! :)

Men jag krånglade ju såklart till allt å började fundera på hur vi ska få i hop det, men Emma hade i allafall hjärnan med sej. :) Viggo får ju åka i bilstolen i kundvagnen, alltså behöver vi inte ha vagnen med oss. :) Då får vi ju plats med lite små grejer i allafall. :) Jippi!

Har funderat på vad jag verkligen behöver. Två gardinstänger är ganska akut, å lådan som fattas, knoppar till badrums-skåpen å lite lampor å en ny speldosa till Viggo, det borde inte ta så stor plats.. :)



Av Lisa - 22 juni 2008 10:36

I dag har jag fått sovmorron. :)

Viggo ville upp redan halv sju(sååå mycket för tidigt...) Men Martin gick upp med honom så jag låg kvar ända till nio. :)

Känner mej inte så pigg ändå, tyvärr... Å den eviga huvudvärken gör sej ständigt påmind.... Men jag biter i hop,fullt ös i dag med. :)


I går somnade ju Viggo vid nio halv tio, vi däremot låg i soffan å kämpade framför fotbollen. Vi orkade se första förläningings kvarten, sen gav vi upp. :)

Var för trötta helt enkelt, såg i tidningen att Ryssland hade vunnit. Där rök mitt tips(guld till holland..), men nu ska ja hålla på dem, alltid spännande med skrällar. :)


Mamma å Pappa kommer snart. Köksbänken ska byggas klar.

Å jag å mamma ska till Jysk en runda. :) Får se om jag kommer hem med en grön matta. :)


Funderar på att ge mej i kast med att städa i badrummet, Viggo sover nämligen. Å om han vaknar är ju Martin "ledig" för tillfället i allafall...


Lite nytta nu ja... :) 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards