Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

Suck säger jag bara!

Av Lisa - 11 juni 2008 21:12

Eftermiddagen å kvällen har om möjligt varit värre än den kaosartade morronen...

Hade hoppats på en liten tupplur å lite lungt plockande, men tji fick jag!

Svärfar ringde å ville komma, Martin sa ja. Innan han kom sprang jag omkring med en katt å ena armen å ett barn på den andra å försökte laga middag. Martin pratade i telefon(!?) å satte väv. Rex vägrade gå ut å skulle kissa inne i hallen, det var därför jag sprang med honom, å Viggo var allmänt kelsjuk. Hade tänkt att duscha medan middagen var i ugnen, men mamma kom å kollade på Rex tass å som sagt, Viggo hängde på armen. Missade att krydda kycklingen å vi började inte äta förren en dryg halvtimme efter det var klart. Svärfar hann komma innan vi började till å med.... 


Karlskrona-resan hänger på en skör tråd, Rex måste troligtvis till veterinären å jag mår skit rent ut sagt. Blodtrycket lär va superlågt med tanke på all stress. Huvudet snurrar å jag får värsta svimmingskänslorna hela tiden!

Men, the show must go on, så vad ska man göra? 

Det är ju FAN rent ut sagt, jag vill ju så gärna handla lite grejer!

En babyvakt å påsar till blöjspannen bla. Å en matta till köket. 

Vill ha en del grejer på Jysk med, finns det i Karlskrona ska jag dit, allt för att slippa det här, personalen suger ärligt talat på Jysk i Karlshamn!


Skulle vilja lägga mej, men det blir väl inte av som vanligt... Känner mej lite hungrig med, var för stressad för att äta innan... Men jag har inte hunnit handla så nått å äta kommer jag nog inte hitta....


I morron kväll har jag faktiskt bett mamma å pappa att passa Viggo en stund så jag kan städa, stryka å packa upp, Martin har match igen så...

Har redan dåligt samvete, men jag måste ju få nått gjort, när Martin är hemma går ju ändå hans projekt alltid först. Inte mycket å be för, det måste ju med bli klart....


Lite deppigt nu, eller ja, inte så lite... 

 
 
maleena

maleena

11 juni 2008 21:37

Aldrig kul när man inte känner sig på humör, speciellt inte när huvudvärken sätter i.. Tycker absolut inte att du ska ha dåligt samvete för att du vill få saker o ting gjort, jag tror att Viggo tycker de bara är mysigt att vara hos mormor o morfar =)
Tycker du gör ett jätte bra jobb med Viggo, huset, katten, ALLT =) trots att jag inte känner dig "in real life".

Hoppas du får sova lite inatt =)
Sov Gott vännen o en värmande kram till dig =)

http://maleena.bloggagratis.se

 
Frida

Frida

11 juni 2008 21:55

Ja det gör det verkligen :) Att en sådan sak kan betyda så mkt är lite svårt att förstå! Men det är verkligen det :)

Hur har det gått på Tradera? :)

http://mammafrida.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jen

11 juni 2008 22:23

Hallå!.. var inne å läste hos dig innan du fick barn,nu tänkte jag kolla lite igen..nyfiken jag..men tvivlar på att det blir fler återbesök..denna dagbok är inget för mig känner jag...man blir deprimerad o läsa om allt negativt du skriver om hur jobbigt allting alltid verkar vara...jag rullar ner o tänker att nåt positivt inlägg måtte det väl finnas..men ack så fel man hade!
men visst..det är din blogg o många verkar ju vilja läsa den trots allt..kanske för att det gör dom glada av att se att dom inte är hälften så negativa som du? *bara en tanke*
Så sorry,men det här kan iallafall jag vara utan!...

 
ida

ida

12 juni 2008 09:57

Skit i vad den där Jen skriver, jhar man inte barn ska man inte uttala sig så, det är din blogg ochdina känslor inget fel på dig. Och du är inte alls bara negativ!!!
Jag känner så väl igen mig i det du skriver om stressen, kan stress göra att blodtrycket sjunker??????
I såfall är det säkert så för mig!
kram kram

http://idus.bloggagratis.se

 
Emmisen

Emmisen

12 juni 2008 15:49

Jag vet i alla fall att du inte är någon negativ människa..men ibland måste man skriva av sig och tyvärr blir det ofta negativa saker. Jag har själv varit ganska negativ på sistone så jag känner igen mig. Men vi får väl försöka rycka upp oss lite =) kram på dig!

http://www.emmisenslilla.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards