Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

Är jag lite oturs förföljd eller...?

Av Lisa - 11 juni 2008 13:12

Viggo är inne i nått stimm av ständig övertrötthet. Han är mega trött men skriker i stället för att sova. :( Får vagga honom å greja för att han ska slappna av. Min stackars lille kille. :(

När han äntligen somnar är han sjukt lätt-väckt, så i dag får han sova inne. Grannarna är ju som jag tidigare nämt inte så lite högljudda, med andra ord han vaknar direkt om jag kör ut honom på altanen. Å tyvärr är vädret för osäkert för att jag ska kunna ställa vagnen på framsidan...

 Så jag får tassa omkring å försöka va tyst, inte så roligt alls faktiskt...


Har börjat plocka på Viggos rum, men där ligger ett vitrinskåp i två kartonger som jag för allt i världen inte kan rubba! Blir så trött, de blockerar en gardrob jag hade velat komma in i...


Jag tror Rex har en klo i sitt sår, men han vägrar låta mej röra honom så jag kan inte göra nått för honom heller. Hade behövt hjälp med det, men nu får han vänta till i kväll. Mamma lovade komma å kolla på honom också för å se om han behöver till veterinären eller så...

Känner att det blir lite krångligt för mej att ha Viggo med mej om jag ska dit så jag försöker dra ut på det lite till i allafall...


I går hade jag ett allmänt psykbryt på röran här, alla grejer som jag inte hinner eller kan göra nått åt. :( Det är såååååå jobbigt!


Känns som att vi snart måste till Ikea med. Vill ju ha lite inredning klart till Martins 25-årsdag, då ska vi ha en massa gäster ju.

Ikea skulle verkligen underlätta, för då kommer det i allafall upp lampor å gardiner å känns lite mera som ett hem... men frågan är ju när mans ka ha tid att åka dit, måste nästan ha släp denna gången med, eftersom vagnen tar upp hela bagaget...


Tradigt att inte kunna bjuda hem folk med, jag trivs inte att ha gäster i kaos...


Telefonen funkar nu i allafall, skönt!


På tal om Martins 25-årsdag så skulle jag vilja ge honom en upplevelse, göra nått bara vi två. Men det är ganska kört(man behöver ju mer än tre timmar så...) så jag försöker fundera ut nått där Viggo kan följa med. Vill nog inte lämna bort honom ändå...


Vi ska bjuda på hemmagjorde smörgåstårtor i lite olika varianter. Gillar personligen inte det så speciellt mycket, men gör man den själv så vet man ju vad som finns i. Ska göra en med skaldjurstema i allafall... Å kanske nån med ostar. Får se hur set blir... Hoppas på fint väder å att köket är lite ordning då..


Nej nu ska jag hänga tvätt innan lillkillen vaknar... :) 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards