Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Lisa - 9 juni 2008 22:16

Jaha, det var denna måndagen det. :)

Vad fort det går alltså, helt sjukt...


Det gick bättre på bvc i dag än sist, gillar henne mera nu. Kom fram till att Viggo kan äta gröt(om han nu vill ha det) om han äter sådär ofta igen. Men nu äter han normalt å acceptabelt igen så...

Ska prova att ge honom bröstmjölk i flaskan, sen lägger jag ner det projektet. :)


Picknicken var väldigt mysig å god, men det blåste verkligen mycket i Elleholm i dag också. :)

Fick en födelsedagspresent av Anna med. :) Ett mycket snyggt linne, som verkligen var jag, cerise å vit randigt. Ser lite tjock ut i det, men till jeansen med hög midja funkar det utmärkt... :P 


Martin har spelat match i kväll så jag å Viggo gick upp till mamma å pappa. Roligare än att sitta här mitt bland tapetbord å slipdamm .

Ska lägga mej i det närmaste, ska bli härligt...


I morron vet jag inte riktigt vad som händer. Behöver köpa en dop-present till Loke, men jag å Bill ska nog till Karlskrona på torsdag(jippi) så jag kanske kan köpa det där...


Natti! 

Av Lisa - 9 juni 2008 09:43

Ingenting vill sej riktigt denna morron.

Steg upp vid åtta, Viggo har nog vaknat på fel sida för det har varit nästan non-stop pyl sen dess. :(

Inte kul när man som vanligt har värsta huvudvärken. Å nu när jag äntligen hade en minut över till dricka kaffe fick jag göra om det, filtret hade såklart vikt sej! :(

Hittar inte Viggos tummenskallra heller, fattar inte var den är...? 


Har i allafall en dryg timme på oss innan vi ska va på bvc, kan ju hoppas att det besöket ger nått i dag...


Sen ska vi ju på picknick, lite blåsigt i dag, men deblir nog bra ändå. :)


Emilie; kaffe vill jag gärna ha, om man får önska. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards