Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Lisa - 6 juni 2008 21:09

Var inte så varmt alls vid havet, speciellt inte i skuggan. Det blev inget bad för varken mej eller Viggo. En liten firre fick pojkarna bara...


Vi har haft mamma å pappa å gurri på spontan-middag nu i kväll. :) Mycket trevligt, å gott med. :)


Pappa gjorde ett försöka att mata Viggo, men han vägrar., trots det desperata försöket att köpa en annan sorts ersättning.

Har en ny idé, tvivlar nämligen på att Viggo verkligen är sådär super-hungrig varannan timme. Han kanske bara tycker det är mysigt att amma. För nu blev han sur å skrek å hade sej när vi försökte ge honom flaskan. När jag kapitulerade somnade han nästan direkt vid bröstet. Hur hungrig är man då?

Tänker därför prova att ge ersättning på morrokvisten, när det har gått mer timmar sen han sist åt, då han verkligen är hungrig å se om han tar flaskan då...

Angående nattätandet så vet jag att han egentligen inte "behöver" äta varje gång. Men jag har inte hjärta att låta honom pyla... Inte just nu i allafall, läste dock nånstans att det inte skadar dem om man "vänjer bort" nattätning... Vad säger ni..?


I morron ska jag packa upp lite grejer hade jag tänkt eller ja, packa om. Julsakerna ligger i kartonger som luktar riktigt illa, tänker flytta dem till plastbackar i stället. Får väl försöka inventera vad det är resten av de ouppackade kartongerna med...


Viggo sover i soffan jämte mej, å Martin kollar tv. Som det brukar va med andra ord. :)





Av Lisa - 6 juni 2008 09:31

Eller ja, god å god. För tididig om ni frågar mej. Viggo hade ont i magen å rex har också röjjt loss. :( Viggo har även ätit en massa, första gången klockan ett,vad är detta?

Är så urbotat trött på att alltid vakna med huvudvärk som är orsakad av trötthet. Pallar inte med detta eviga ätande heller, redan ett? Come on?!


I dag är Martin ledig å hemma med oss, han har redan hunnit spackla en omgång i köket. Han är tydligen sugen på att fiska, så det kanske blir en runda till havet. Köpegårda närmare bestämt, hoppas att det finns nån bra skugga till mej å lillgrabben å att det är badbart i vattnet. I dag är det dock linne som gäller, to mutch pepole för att man ska kunna ligga i bikini... :/


Nu ska vi äta frukost, sen bär det av. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards