Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Lisa - 4 juni 2008 16:01

Picknicken var toppen. :)

Blev lite väl blåsigt tillslut, men innan dess var det skönt. :)

Trodde jag skulle äta i hjäl mej bara. Mååånga kakor till efterrätt.

Vattnet var riktigt varm så både jag å lillgrabben tog oss ett dopp.

 

Han tyckte nog att det var lite i kallaste laget, men han skrek inte så högt ändå. :) Det ska börjas i tid.

Söt var han i allafall, som alltid!























Är duktigt trött nu, skulle behöva sova ett par timmar, minst... 

Har konstigt nog inte känt av tröttheten förrän nu, men nu slog den till riktigt hårt.

Martin kommer snart. Eller ja, om fyrtio minuter eller så...

Vad ska man ha till middag i dag då?


Av Lisa - 4 juni 2008 09:53

Det läcker vatten från ett skumt rör i pannrummet! Vet inte vad det är för rör å om det är en "farlig" läcka...

Inte så roligt! VAd gör man?


På tal om vatten var hela garget fullt av det när jag var där innan. Trädgårdsslangen höll inte tätt tydligen, tror jag lyckades fixa den dock...


Nu har jag packat ut en massa grejer i bilen, vet inte hur nära man kan parkera på Elleholms badplats. Hoppas inte det är för långt å gå, för jag har en herrans massa grejer med mej... Men som sagt, vill ju ligga på samma nivå som alla andra... Tar bara ut vagnen å korgen först, sen får vi se. :)


I övrigt är allt annat med klart, Viggo har bajsat å ätit(han blir säkert hungrig igen på vägen dit dock) korgen är packad å skötväskan med...


Off we go!


Snodde denna super söta bilden från Bill.... :)

Av Lisa - 4 juni 2008 07:58

Inget sova till å sex timmars sammanhängande sömn i natt inte.

Har varit vaken sen sex, Viggo var pigg redan då. Var uppe å åt vid tre, hatar det! :( Tre timmars sammanhängade sömn å två en timmes-perioder är allt! :(

Fattar inte hur det kan va så ojämnt...

Han fick ingen ersättning i går kväll, men han har ju bara fått i sej pyttelite kvällarna innan, så det bör ju inte bero på det...?


Kunde inte somna i går när jag hade lagt mej. Låg i en timme å funderade på vad jag skulle på packa till picknicken i dag(badkläderna ska med :)) å var å vad jag ska jobba med när mina mammadagar är slut... Ovissheten ger mej lite små-panik för att uttrycka det milt...


Jag slipper förhoppningsvis stressa nu när jag är uppe så tidigt, det är ju alltid positivt...  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards