Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Lisa - 12 maj 2008 21:29

Hela dagen har Viggos mage spökat. Pyyyl, pyyyl, pyyyyl...

Stackars honom å lite stackars mej. Har huvudvärk å känner mej alldeles utmattad... :(

Hoppas verkligen morrondagen har något bättre att erbjuda mej än en

tröstlös liten gosse. 


Over and out! 

Av Lisa - 12 maj 2008 10:18

I dag ska jag å Viggo till bvc, sista gången i Karlshamn. Hoppas att vi har blivit överflyttade till Asarum nu bara. Men det vet man ju aldrig... :)

I natt var Viggo uppe å åt klcokan halv två, det var duktigt länge sen han var det, blev ganska förvånad när jag kollade på klockan. Men han hade ont i magen, så han passade väl på att äta lite när han ändå var vaken. :)


Förrutom bvc har vi inget alls planerat under dagen.

I kväll ska vi tvätta, för sista gången innan vi flyttar förhoppningsvis, om det inte blir så att jag kan tvätta våra täcken å kuddar innan.

Martin ska till huset å måla paneltaken med oljefärg, tur att det inte är lika fint väder i dag, då hade varit riktigt bittert att behöva sitta här i bastun.


Bara tre dagar kvar till huset blir vårt på riktigt. Martin ska va ledig torsdag å fredag med. Vi ska till Ikea på torsdag, pappa ska också med, ingenav oss vill nämligen köra med släpet. :) På fredag ska vi till Stoby å beställa vitvaror, så det är fullt upp. :)


Måste komma på nått å ge till Gurri, 18 år, jisses! :)


Nu ska jag spana runt lite, sen blir det en dusch... :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards