Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Lisa - 10 maj 2008 21:59

I morron ska vi köra ett lass till huset. Buffi kommer med släpet. :)

SKa bli skönt att komma fram å ta ett varv med dammsugaren.

Har städat på toa i tre timmar i dag på förmiddagen, det kommer inte bli kul att flyttstäda där vill jag lova. Fy... :/

Har packat ner det sista som ska med i morron precis nyss, så nu kanske jag kan sova gott i natt.

Har även fixat så vi har hjälp redan den 17. Skönt att det är löst också.


Martin har målat det bruna i sovrummet i dag, det är långt i från klart, men jag är väldigt nöjd än så länge. :) I morron ska tapeten upp. :)


Usch ja, det är mycket nu, så mycket att Viggos mat minskat. Han har ätit en gång i timmen hela dagen för att få igång flödet. Måste verkligen försöka stressa ner nu!


KRAM på er som behöver det!  ;) 

Av Lisa - 10 maj 2008 10:12

Nu har jag åter igen börjat fundera i banorna att lägga ner min blogg...

Att den tar för mycket tid är dock inget argument som håller, det tar knappt fem minuter att skriva ett inlägg. Men många fem-minutare i stället för att göra nytta skapar inget annat än ångest. Då försvinner det roliga igen.


 I övrigt känns det just nu som att tiden inte räcker till alls...

Kunde inte somna i går, det bara snurrade i huvudet. Allt som bekymmrar mej läckte över på alla håll.

Samma sak när jag hade varit upp med Viggo vid halv fem, jag kunde inte somna om på en bra stund.

Men nu har vi bestämt oss för att försöka på börja flytten av de stora grejerna på lördagen den 17, i stället för söndagen. Då har vi två dar på oss.

Vi flyttar alltså på vägg-rivingen en vecka. Det känns som en stor lättnad. Hoppas några kan hjälpa oss redan på lördagen....


I morron ska pappa hjälpa oss å köra lite grejer på sitt släp. Har en massa flyttkartonger å två tomma byråer å två tomma Billy som är redo. :)


Nej, nu ska jag göra Melodikrysset å prata med min pojk. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards