Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Lisa - 9 maj 2008 13:48

Nu har jag inhandlat två stycken kattluckor, nu ska de bara installeras i huset också. Hoppas det går smidigt. :) De hade dock inga flyttkartonger nu heller på Granngården.

Golvet å tapeten hade dock kommit. :) Så i morron ska det hämtas. 


Vi har varit en runda på Glassbåten i dag också. :)

Nu har vi haft en ganska lång sångstund, moster Bill, Viggo å jag. :) Balkongdörren är öppen, stackars grannar. :) Ser det som hämnd för allt vi tvingas lyssna på under tiden vi har bott här.


Är på jakt efter en vanlig klotgrill att ha i huset redan nu.

Martin är liiiite besatt av att grilla. Men det verkar va snudd på möjligt att hitta en som inte kostar en förmögenhet och har i allafall två nivåer på gallret. :(

Får fortsätta jaga...


Nu ska jag nog slänga ner lite rafs till... 


Av Lisa - 9 maj 2008 10:23

Har sovit till klockan tio. :) Visserligen inte utan vaken-pauser men ändå. :)

Jag å Bill ska till Granngården å sen Färghuset å kolla hur det går med våra beställningar. Hoppas att de är trevliga trots att Martin inte är med... 


I dag fyller lilla mammsen år. GRATTIS! :)

Så i kväll blir det kvällsmat å tårta hos dem. Trekanter, mums!


Nu ska jag frukostdejta lite med systern min, sen startar vi dagen, om än något senare än vanligt... 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards