Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Lisa - 5 maj 2008 20:58

Å vad söt!

Av Lisa - 5 maj 2008 20:05

I dag har inget riktigt varit gått min väg.

Viggo började sitt gnällande redan vid sex, tyvärr. :( 

Han har varit täppt å haft svårt att äta med, stackaren.

Väl i Asarum ville han inte nått alls, inte ligga i vagnen å inte va i famnen.

Var på ica å handlade(salami, såklart!) blev jag tvungen att ta upp honom ur vagnen för han skrek så. :(

Väl hemma glömde jag matkassen i bilen. :(

Orkade bara inte reta upp Viggo igen, som då låg i gymmet å skrattade, så jag lämnade faktiskt honom i lägenheten å sprang ner till bilen. Det kändes skit, men han låg fortfarande å skrattade när jag kom upp igen.


Usch ja, en mindre bra mamma-dag, trots mysigt väder å lugna stunder...


Martin å Bill rev tapeter i sovrummet medan vi gick, så nu är vi i gång, PÅ RIKTIGT!


Av Lisa - 5 maj 2008 19:56

Har varit i Asarum så gott som hela dagen.

Först hos M å P, sen i vårt hus, eller ja, Anna, jag å Viggo gick en promenix i vårt kvarter i allafall. Ville få grynet att sova, han har nämligen bara gnällt å vägrat sova hela dagen. :( Vet inte vad det har varit för fel, hoppas på bättre humör från hans sida i morron.

Då ska vi till Elleholm på promenad. :) Ska bli väldigt nice!


Sara: På onsdag klockan 19.00 ska jag på Rygg-gympa på Österslätt om du är sugen...? Jag har fått gratis-biljetter med. :) 


Malena: Jag ska börja lite lungt med rygg-gympa på onsdag-kväll då, det är pass nästan varje dag hela maj på friskis å svettis. Kolla schemat på hemsidan. :)

Av Lisa - 5 maj 2008 11:10

Visst har jag som alla andra längtat efter den där riktiga våren/försommaren, men jag hade önskat den kunde väntat två veckor till innan den kom.

För det första har jag absolut inget att ta på mej, alla sommarkläder är nerpackade å står i huset, fast det finns nog inget som passar mej ändå.

För det andra känns det inte så kul att va inne å packa eller måla å sånt när solen skiner å det är så varmt.

För det tredje är jag fortfarande fast i lägenheten, utan trädgård, tre trappor upp!


SUCK! 

Nu ska jag försöka få ner allt jag ska ta med till Asarum för tre trappor helt själv. Vagn, skötväska, bilbarnstol å barnet med såklart. Puh, tror ni jag kommer undan att göra det i klädd endast bh å jeans?! ;) 

Av Lisa - 5 maj 2008 10:13

Strålande sol i dag, inget packa-väder precis.

Mamma å Pappa är lediga i dag, så det kan hända att jag å Viggo åker dit.

Inte så kul att sitta inne precis. Stina ska ut å sola, men det är inte riktigt rätt forum för Viggo... Han behöver skugga han. :) 

Å jag är duktigt pank så gå på stan är inte att tänka på. :(

De små finanserna jag har går till presenter, mamma å Gurri fyller ju nu... 


I går tjatade Martin om att jag skulle kolla mitt konto, han hade fört över 1000 kronor till kattluckor, behöver två nu när Rex ska flytta hem till oss igen.

Så egentligen borde jag väl ge mej åt å handla dem redan nu, innan pengarna är slut...


Men som sagt, det blir nog M å P i Asarum som får besök... :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards