Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Lisa - 22 april 2008 22:01

Kom precis på att jag har missat att skriva om dagens fika. Illa!


Vi var ett helt gäng ; jag, stina, emilie, anna, ida å viggo förståss. :)

Mycket trevligt, skrattde gott både en å två gånger! :)


I morron ska mamma å pappa komma på middag, men jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska bjuda på... 



Har en fråga till angående träningen till Cesar, när ni pratade om att va återställd hos barnmorskan, menade ni efter förlossningen då eller efter själva graviditeten?


Emma------> Jag tror du har rätt, jag behöver "kicken" från träningen lika mycket som jag behöver "ta ut mej" ordentligt... När maj-schemat startar på friskis sätter jag i gång! :)

Av Lisa - 22 april 2008 18:55

Nu har vi varit på Jysk å kollat lite utemöbler, hittade några vi gillade skarpt. Men det blev, tro det eller ej, inget köp i dag.

För en gångs skull känner vi att vi måste kolla runt å inte ta det första bästa. Dels för att det handlar om ganska stora pengar å dels för att man ska ha dem länge...

Vi hann kolla lite vitvaror på Hemma-butiken med. Vi vet vad vi vill ha nu. :)


På hemvägen hämtade vi pizza på Pinoccio, så gott! :)


Kvällen är vigd åt plock, dammsugning, stryktvätt å lite annat... 

Av Lisa - 22 april 2008 10:08

Jag haft en låt på hjärnan i veckovis nu. En låt jag verkligen hatar. Den där dansbandslåten som handlar om en äldre kvinna som har födelsedag, å ingen kommer.Hennes barn ringer ett efter ett å avbokar kalaset.


Säger du det, du kan inte komma i från? Du tog fel på vilken dag det var! Det gör ingenting, om du vill nått bara ring...


FRUKTANSVÄRD TEXT! HU!


Viggo är ju rolig, han gymmade så fint när jag gick in i duchen, efter en halv minut började han ropa så jag stress-duschade. När jag kommer ut har han somnat på golvet... Ja, ja. :) Hade hoppats att han ville ta ett nutt innan vi ska ut på stan, så jag slipper springa hem direkt... Men ja, hoppas kan man ju alltid...


Jag har fått svar angående babysimmet, i augusti fanns det plats till oss... Då har nog Viggo redan badvanan inne om jag känner mej själv rätt. Ett å annat dopp har han nog hunnit med i alllafall, om det inte blir en iskall sommar vill säga...


Har även fått  två mail från Ellos angående min retur, det visade sej att min bikiniöverdel inte alls fanns på lager(som den gjorde enligt hemsidan) utan kommer i maj, tur att vi inte ska börja simma nu då... Å i det ena stod det att de hade skickat svarta bikini byxor igen, det hoppas jag verkligen inte! :( Vidare stod det att man får betala 35 i returporto om det inte är deras fel att man skickar tillbaka. Vilket det är!  

Av Lisa - 22 april 2008 09:35

Antar att det blir Briggen, är väl bäst eftersom vi faktiskt har en liten man med oss också. :) Vagnen måste ju kunna ta sej fram.


Har drömt så mycket skit i natt så hälften vore nog, det började liksom om varje gång jag somnade... Tröttsamt!


I kväll ska vi nog packa lite till, finglas å servisen står näst på tur. Å resten av grejerna i bokhyllan... 

Det är ju tisdag så jag ska sitta bänkad i soffan vid nio i allafall, DH! :) 


Nu är det duschen som kallar, sparar frukosten till fikan... :)


Cesar-----> ammade du när du började träna? hur "hård" träning var det? 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards