Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 april 2008

Av Lisa - 21 april 2008 20:47

Fikar vi vid halv elva - elva i morron...? :)

Av Lisa - 21 april 2008 20:32

Känner mej lite små dassig, börjar få ont i halsen å har ont i fotlederna. :(

Ingen höjdare alls, men det är inget att göra åt.


Håller på å tvättar, så drygt!


Är riktigt trött, förhoppningsvis kan jag sova gott i kväll. Frågade förresten Bm i dag när man får börja träna, hon kundet inte svara på det(?!) men jag ska kolla i häftet med bra-att-veta-grejer som vi fick med hem från BB.  


Tvätten kallar... 

Av Lisa - 21 april 2008 17:54

Min kära sambo är en sån där person som ofta är rolig utan att veta om det å utan att det är meningen.


Här kommer ett par exempel...


Apprå på Alex Ferguson.

Martin: Han heter sir Alex Ferguson, han är ju avlad! :)


Martin ska skriva av adressen till sin faster från en lapp som lyder:

Gunni Harrysdotter, var på han ryter till: Gunni, Harrys dotter, det vet jag väl! Men vad fan heter hon i efternamn!? :)


När vi spelar spel å Martin får frågan vilken Tv-personlighet/komiker som vid en intervju frågat Patrik Sjöberg vilket som var den lägsta höjden han har hoppat? Martin försvarar att han inte kan svaret(Kurt Olsson) med att han inte vet någonting om skit-sporten höjdhopp! :)



Ha, ha, ha! :) Så gullig nu!


Av Lisa - 21 april 2008 17:41

Ska vi fika på stan med Emilie i morron?

Stina undrar om vi vill luncha med henne, ska vi kombinera det hela?! ;)

Av Lisa - 21 april 2008 16:09

Vi har precis kommit hem nu jag å lillprinsen.

Har varit i Elleholm hos Emma å Malva, var först ute å gick i en å en

halv timme i solen, sen åt vi lite lunch. Tiden bara flög förbi. :)

Hade supertrevligt, å kommer gärna igen!

Tack för maten å det trevliga sällskapet! By the way, man kan inte snurra påsarna i min blöjspann, i allafall inte vad jag kan se. :(


Det gick bra på mvc, inga problem alls. :) Viggo blev såklart hungrig, så jag satt å ammade hela besöket, utom i gynstolen då vill säga. :)

Kändes lite vemodigt att det var allra sista gången man var där. Gillade ändå min barnmorska.  Var hjärtligt välkomna tillbaka i allafall. :)

Bestämde mej för att knapra mini-piller, hade ju helst velat gå tillbaka till mina vanliga p-piller, men det gick inte när man ammar... Pallar i vilket fall som helst inte med nått ingrepp, p-stav eller spiral så jag valde som sagt piller.

När vi var på apoteket(ja, i dag igen!?!) å stod å hämtade ut dem, flög det fram en utländsk kvinna å började gunga Viggos bilstol. Han skrek, å jag försökte koncentrera mej på vad kassörskan sa å leta efter pengar så jag fattade först inte vad hon höll på med! 

Som tur väl var gav hon sej ganska snabbt å frågade på sitt språk hur gammal han var innan hon fladdrade i väg.  Herregud säger jag bar, mycket ska man va med om!


Var å handlade i stan innan vi kom hem, köpte grejer till räkmackor, kvällens "middag" plus lite annat, Men såklart glömde jag blöjor! :( Suck...


Nu ska jag ta ev linserna, börjar bli suddigt nu, är inte så van vid dem numera. :) 

Av Lisa - 21 april 2008 08:26

Känner mej faktiskt lite stressad.

Dels kommer jag säker bli sen, äter frukost just nu, å jag måste duscha med...

Tänk om hon säger att jag inte har läkt alls? Eler att nått har gått fel så jag kommer bli inkontinent?

Paranoid, jag? Nej nej, bara liiiite nervös..

Efter Bm-besöket ska vi köra till Elleholm å ut å gå med Emma å Malva. :)


På återseende :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards