Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Lisa - 9 april 2008 19:45

Nu har jag å Viggo provat bärselen, det var lite trixande men

tillslut gick det riktigt bra. :) Viggo verkade gilla att hänga i den också. Tittade sej omkring med stora ögon, så söt så... :)


Har beställt badkläderna nu, så har jag tid på mej att skicka tillbaka å byta dem om det är nått som inte passar. Vet ju som sagt inte vilken storlek jag har just nu. Vägde mej i går, har gått hela 13 kilo, så det finns lite hopp. :)

Av Lisa - 9 april 2008 17:45

Har namnsdag i dag. :) Det är fritt fram att gratta! :)

Av Lisa - 9 april 2008 17:27

Kom hem för en halvtimme sen.

Har haft en helmysig dag på Hasslö, ätit våfflor å promenerat. Det blev riktigt härligt väder tillslut! :)


Det var strålande sol på hemvägen ända fram till Åryd, då kom regnet. :( Verkar dock lätta lite igen nu, men det blir nog ingen mer utevistelse i dag ändå... Trots att jag behöver till Servus å hämta böckerna, vagnen ligger dock i bilen så...


Blev dock ingen tid till att laga middag nu, så det får bli McDonalds. Men, men har i allafall gått en lång runda i dag.


I morron ska jag å Viggo träffa Emelie P på morronen, hon kommer redan halv nio som hon brukar. :) Sen ska vi till Mörrum å hälsa på Emilie K å Malte i deras nya hus. :) Alltid händer det nått... :)


Emilie------------> Det är ju det där med nyhetens behag, hoppas på att det inte bara blir ett tillfälligt besök i morron, utan att det är dags att re-bunda. :)



Av Lisa - 9 april 2008 09:26

Så fort vi är klara ska jag packa in mej å barnet i bilen å köra till Hanna å Marina. Har haft lite framförhålling å låtit Martin

bära ut vagnen till bilen redan innan i dag när han gick till jobbet.

Vädret här verkar i allafall promenadvänligt. :)


Viggo har varit täppt i sin näsa hela morronen. Vaknade å va så ledsen, så nån sov-morron var det inte tal om i dag.

Undrar var det kan bero på? Kanske han är allergisk....? :(


Nej, nu kan jag inte sitta här å slöa...  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards