Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Lisa - 7 april 2008 20:17

Nån som har gått på babysim i asarum/karlshamn...?

Enligt den sidan jag hittar ska bebisen va tre månader, men det är också den enda infon man får, inte var och när själva simmet äger rum...

Ska man anmäla sej redan nu? Det lär ju va riv efter platserna...

Av Lisa - 7 april 2008 19:33

Redan nu ser man hur smart detta barn kommer bli!

Framtida geni 

Av Lisa - 7 april 2008 15:53

Var utanför Hammarplast-tältet fem i ett, det visade sej vara lunch-stängt mellan ett å två. Så vi begav oss till Börjes  för att prova på deras berycktade, super-billiga fika.

Det visade sej vara ett oehört lyckat beslut, måste varit ödet som ville oss väl denna dag.

Stina åt en räkmacka som om man ska tro henne var made in heaven, och ett riktigt Hallelulija-moment. Hon var i extas hela fikan. Jag nöjde mej med en underbart god tiger-muffins å mega-gott kaffe som kostade 1.50, till efterrätt blev det mjukglass, som kostade nio kronor. :)


Börjes fika - värt en extra tur till Tingsryd. :)


Tältet var dock lite av en besvikelse, eftersom det var första öppningsdagen berodde det lite klena utbudet säkert på att de inte riktigt hade kommit i gång. Fick tag på några större backar, men inget annat...


Viggo har varit så duktig, inte många pip alls. Men det fick bli lite mat på parkeringen innan vi körde hem. :) 



Av Lisa - 7 april 2008 09:05

Har försökt få somna om sen klockan fyra, mellan halv sex å sex

lyckades jag en stund i allafall. Men trött som jag var(och är) vägrade jag stiga upp förrän kvart över åtta. Då vann Viggos vilja över min. Fattar inte varför han tycker så illa om att ligga i sängen. Ironiskt nog har han somnat i soffan nu. Det slår aldrig fel, så göra han så gott som varje dag.

Jag begär inte att få sova til tio eller nått, utan bara önska att nån dag i allafall få sova till åtta halv nio...

Inget att göra åt, det blir till att leva på kaffe i dag...


Ska göra frukost sen duscha. I dag är det dags för den efterlängtade turen till Hammarplast! :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards