Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Lisa - 6 mars 2008 22:14

Blev ingen tupplur på soffan innan.

Stina kom å visade upp sin shopping-fynd i stället, hon stannade förståss å kelade lite. :)

Vi har kollat lite tv å så, ni vet, torsdag=tv-dag.

Blev nästan förbannad på Per i dag dock, han gick å kollade ut en levande kalv han skulle ha till sitt dill-kött. Vi bytte kanal.

Okej, fattar självklart vart kött kommer i från men, come on, visa det så på tv!

Dessutom skulle han ha vaktelägg till soppan, vad hände med vanliga husmanskost å mat för alla? Nu har det varit både hummer å vaktelägg denna säsongen... Illa om ni frågar mej...


Nu ska jag förhoppningsvis sova, Viggo ligger hos Martin i soffan å tittar, men han har precis ätit som en häst så...


Denna bilden tog jag innan i dag.. :)

Av Lisa - 6 mars 2008 18:51

Redan torsdag igen, hinner inte med.

Allt har varit så intensivt sen Viggo föddes, å nu är det snart dags för Martin att börja jobba.

Känns inte speciellt kul, men samtidigt är jag hoppfull.

Alla andra mammor överlever ju hemma själva.

Tror vi kommer in i någon slags rutin lättare sen när det är som det kommer vara i nästan ett år framöver.


Har varit hos faster Susanne med familj i eftermiddag. Ätit gott å fikat(mums, med bullar :)). Viggo fick mer presenter. Tack :)


Martin tränar i kväll...

Nu ligger Viggo i soffan å sover, tror jag ska lägga mej jämte å försöka göra detsamma i en timme... Är ganska trött...


Här är en bild på alla tre, bara Rex som saknas. :)


Av Lisa - 6 mars 2008 10:36

Tro det eller ej men klockan 21.15 släckte jag lampan första gången i går kväll. En stund senare än jag la mej förvisso, för Viggo ville såklart äta när jag precis skulle krypa ner...

Klockan 21.30 ville han ha ännu mera mat, men vid tio-tiden somande jag gott. :)

Viggo åt vid halv två, fyra och vid halv sju. Det gick lika smidigt i natt, inget tjabb... :)

Skönt det!

Vet dock inte om jag känner att jag har sovit mer än vanligt.

Steg upp vid halv tio, å då var jag helt slut. Men det är bara att hänga på. :)

Verkar va en ät-dag i dag med, snart dags igen. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards