Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2008

Av Lisa - 19 februari 2008 20:54

Nu har jag varit å kleat lite häst. :)

Dom var så gulliga, speciellt en jättestor brun som jag fastnade lite för.

Men det blev bara lite klappande för min del, hade ju min vanliga filtjacka, inte den bästa stall-klädseln med andra ord. Himla mysigt var det iallafall... :)

Susanne hade bakat bullar med, mums! :)


Tyvärr blir det inget Sölvesborg i morron. :( Jajja är inte så bra, stackarn :(


Har en glad nyhet i allt elände, min rygg gör knappt ont längre, skönt måste jag säga. :) Kan nog va så att magen har flyttat ner. Bebisen är ju "färdig" nu. :) Å väldigt välkommen när den bestämmer sej för att titta ut. :)




Av Lisa - 19 februari 2008 14:38

Nu är jag hemma. Allt var bra med mini, och mej med tydligen.

Hade gått upp ett kilo till nu. Hoppas jag slipper gå över...

Blir så avundsjuk på alla som har snygga skor på sej, saknar mina. :(


Får se om jag hinner vila, middagen tar en stund å göra å martin vill komma i väg så snabbt som möjligt så vi är hemma igen lagom till nån fotboll börjar på tv.


I dag känner jag verkligen att jag vill att bebisen ska heta Harry om det är en pojk, men det total vägrar Martin. :( Tyvärr.. Får se om det blir Max eller Viggo i stället... Eller My då... :) 

Av Lisa - 19 februari 2008 11:37

 Nu har Anna gått hem, väldigt trevligt med lite besök, kul att det händer nått :)


Jag är så förbannat trött, blir snart tokig på detta!!!

Ska bara sitta här i nån timme nu å vänta på att klockan ska gå.

Funderar på middagen som vanligt. Kanske blir taigatellie med kyckling och kyckling i ugnen... Kunde varit ganska gott.. :)


Av Lisa - 19 februari 2008 08:48

Nu sitter man här igen, duschad å klar å väntar på Anna.

Har sovit ganska bra, inte mått illla mer i allafall, skönt det. Vaknade klockan åtta å kände mej helt okej.


I dag måste jag skriva upp de telefonnummer jag inte kan i huvudet, vill ju kunna ringa alla från bb sen. :) 


Annars är det ju bm som gäller vid halv två, sen ska jag hem å försöka sova lite så jag orkar följa med till hästarna i kväll. Vill hemskt gärna det nämligen, trots att jag bara orkar stå jämte å titta på... 



Av Lisa - 18 februari 2008 20:09

Det kommer nog inte dröja förrän jag kniper första platsen på den där topplistan.


Men nu mår jag dåligt igen. :( Magen funkar inte som den ska, trots en massa vatten å till å med linfrön. Jag blir tokig, det finns inget värre. :(

Mår illa med nu, å huvudet dunkar!

Det är ju fan! Där fick jag för att jag trodde att jag var på bättringsvägen. :(


Av Lisa - 18 februari 2008 19:43

I morron kommer som sagt kommer ju anna klockan nio å äter frukost.

Klockan 13.30 ska jag till mvc, igen. Känns som att jag är där å ränner hela tiden nu. Det är ett vanligt bm-besök. På kvällen ska jag följa med Susanne å Nellie å kolla på "deras" hästar, om jag orkar, men det hoppas jag. :)


På onsdag ska jag till flickorna i Sölve dvs Thea och Jajja. :) Ska bli himla kul. :)


Torsdag blir vilodag vad jag vet än så länge... Kan behövas det med :)


I helgen blir det förhoppningsvis IKEA, det börjar ju brinna i knutarna nu om vi ska hinna dit innan mini kommer. :)

Kommer säkert få ont överallt och behöva vila en massa efter det, man går ju en hel del där om man säger så. :)

Av Lisa - 18 februari 2008 19:24

... vill inte alla det?

När jag säger det till martin tänker han direkt: överraskning=dyr present.

Men det är inte alls det jag menar. För min del hade jag blivit glatt överraskad om han hade gjort något här hemma till exempel diskat på eget initiativ. Det är inte det att han inte gör något. Om jag ber om hjälp, hjälper han gärna till. Men ni känner ju mej vid det här laget, tror ni jag ber om hjälp ofta?

Svar, nej!

Förstår ni vad jag menar?

Visst det har hänt att det har varit nystädat när jag har kommit hem från jobbet å disken har blivit diskad när jag har kollat på tv, men allt som oftast har det hänt efter pikar från mej. 


Ja, ja, man kan inte få allt, men man kan väl önska sej?


(Martin, du behöver inte bli sur nu, jag älskar dej som du är. :))

Av Lisa - 18 februari 2008 18:51

Nu är jag uppe på tredje plats på listan över de mest aktiva bloggarna...

Det är inte klokt ju :)

Detta är min grej helt enkelt. :)


Tycker ni jag ska byta namn på bloggen förresten, den heter ju bara Lisoballs blogg...? Eller det kanske funkar? 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards