Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Lisa - 5 februari 2008 20:01

Nu har jag legat i soffan en timme, har kollat på Unga mödrar och Sjukhuset.

Gillar inte riktigt att det mysiga teamet på onokologiavdelningen inte är med längre... 


Har fruktansvärda smärtor i ljumskarna vid minsta rörelse. Har ont ryggen med tyvärr, och att jag har legat helt stilla på sidan så länge gör inte saken bättre. men Rex ville ligga hos mej å det går ju inte å motså. Det blir lite trångt dock, han ska nämligen balansera framför magen. :) Det gäller som sagt att vi bägge är blixtstilla, annars ramlar han i golvet. :) 


Trött är jag, men jag tror inte att det är så lyckat att lägga mej redan. Då lär jag väl vakna mitt i natten. Vet inte vad jag ska hitta på bara... Inget bra på tv men det är nog det ända jag tyar i nuläget.

Usch, jag som inte ens gillar att titta på tv, det känns som om jag inte gör annat nu för tiden. Tittar ju till å med på film när jag är ensam numera.


Förhoppningsvis kommer livet bli duktigt mycket mer givande och betydelsefullt när vi har vårt bran hos oss.  :)


Av Lisa - 5 februari 2008 17:16

Här har jag gått å varit sugen på semlor i flera veckor, men inte köpt några för Martin inte har velat ha.

I dag tyckte jag ju dock att han kunde offra sej med tanke på att det är fettisdagen å allt. Tror ni inte att han redan har ätit en på jobbet då?

Blir lite sur... :( 

Klarar definitivt inte av att gå upp på stan å köpa nån, dessutom känns det ganska meningislöst att sitta å äta en semla själv.

Å eftersom det är ganska tunnsått på vänner fronten har ingen att bjuda hit heller.. :(  


Kvällen kommer troligtvis spenderas med att blogga å se på tv, Martin ska träna... 

Av Lisa - 5 februari 2008 15:14

Om ni har varit oroliga. :)

Har varit i skolan hela dagen, har ont i princip överallt. :(

Provet gick okej, kändes det som iallafall...

Behvöer inte va i skolan fler dagar denna veckan, tack å lov.

Jobbar hemma i stället. Då kanske man kan sova lite bättre också, vaknar ju stup i ett hela nätterna när jag vet att jag ska upp...


Nu ska jag steka köttbullar. :) Hoppas på i allafall en liten semla i kväll. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards