Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Lisa - 2 februari 2008 21:43

Vi kollar på den just nu, ganska långsam om ni frågar mej.

Händer inte mycket precis...

Länge sedan jag såg en riktigt bra film, om man inte räknar in de jag har sett innan. 


Av Lisa - 2 februari 2008 19:46

Min lilla man är bra på mycket, matlagning är dock inte hans starka sida.

Inte så mycket för att han inte kan utan mer för att han inte klarar följa mina recept(men höfta å ta på ett ungefär osv.). Han vågar liksom inte riktigt chansa, i dag har han stått för middagen å det var oerhört nära att det gick helt åt skogen. Blev tvungen att lägga mej i för att rädda det hela. 

Tillslut blev det bra i allafall... :) 


Kollar på postkodmiljonären nu, sen är tanken att vi ska se American gangster... Hoppas jag orkar, är ganska trött efter den intensiva dagen.

Har inte sovit i natt heller, kunde inte slappna av förrän klockan var nästan halv två... Har en känsla av att jag inte kommer drabbas av samma problem när jag väl lägger mej i dag... :)

Av Lisa - 2 februari 2008 16:07

Nu har vi kommit hem från kalaset. Allmänt uppsvällda och mätta..

Har krängt kakor å tårta... :)

Ska ligga på soffan lite å ta det lugnt nu hade jag tänkt, orkar inte mycket annat. :)

I kväll ska jag försöka få Martin till att spela lite TP, sen blir det troligtvis bara filmtittade. Kan va rätt skönt att bara ta det lugnt i bland...

Av Lisa - 2 februari 2008 10:48

Har precis ätit en riktigt lördagsfrukost, frallor, ägg och varm oboy. :)

Melodikrysset går sådär...

Ska upp på stan så fort det är slut å leta present till kusinen som har fyllt arton. Kalaset börjar klockan halv två.

Har inget å ha på mej... :(

Måste köpa räkor med, vi ska ha räkpilaff i kväll, å utan räkor blir det liksom inte bra. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards