Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2008

Av Lisa - 25 januari 2008 12:05

I onsdags när jag satt i frisörstolen å hade femtioelva händer i håret fick jag lära mej att min stackars kalufs är överfull med silikon som mitt schampo har lämnat kvar... Detta är tydligen väldigt dåligt för håret.

Hade jag ingen aning om, som ni vet är hår å klippningar det tråkigaste jag vet, det står alltid längst ner på prio-listan.

Satt där å skämdes medans alla frisörer(kanske åtta stycken) kände i mitt hår å rynkade på näsan.

Summan av det hela blir troligtvis en trip till en salong och investering i ett "riktigt" schampo och balsam...


By the way, Head and shoulders och Sunsilk är de värsta silikonbanditerna, bara så ni vet. :)


Thine hade en himla bra middagsidé, bakad potatis! :) Super gott med många variations möjligheter, måste dock handla lite grejer då. Har ändå hundra ärenden till apoteket så det blir att ge sej ut i rusket... Ica, here i come! :) 

Av Lisa - 25 januari 2008 11:16

Har skickat in en uppgift till nu, när jag väl börjar skriva går det av bara farten. :) Nummer tre verkar inte vara så långdragen så jag kanske ger mej på den med... :)

Något som retar mej lite är dock att jag alltid måste skriva stödord för hand innan jag ger mej på att skriva det på datorn. Tar lite längre tid, men men...

Har en massa uppgifter i omvårdnadskursen som inte ska lämnas in, men som det ska vara prov på sen, känns dock inte lika motiverande å göra dem... 


Inte en matidé har jag fått ännu heller... Känns som om vi alltid äter samma saker...


Såhär kommer vi se ut "in action" :)

Av Lisa - 25 januari 2008 10:29

Sitter här i soffan med min kaffekopp å skolböckerna. Ska försöka få i väg en uppgift till i dag..

Sitter å funderar på vad vi ska ha till middag?

Att det alltid ska va så himla svårt att komma på.. Vi är ju lite begränsade med eftersom jag tyvärr inte klarar av fick, fortfarande! :( 

Några förslag? 

Av Lisa - 24 januari 2008 22:07

I den rätta färgen! :) Så snygg nu!

Av Lisa - 24 januari 2008 15:42

Kollar lite på sex and the city, gråtit en skvätt och fnissat... Underbart!

Har kommit fram till att det hade varit sjukt kul med så nära vänner, att dricka coctails å klä upp sej i hop med... men existerar det i verkligheten...? Nina, är ni ett s a t c eller dh-gäng in real life? :)


Har även konstaterat att jag saknar min kropp, jag vill med ha snygga kläder. Kan inte ens ha mina vanliga skor längre, bara gympaskor, i silver. :( Ännu större anledning till att investera i ett par nya... :( 


Håller på å tvättar bebiskläder, det börjar dra i hop sej nu... 

Av Lisa - 24 januari 2008 13:28

Har sett klart filmen nu.

Kan bara konstatera Heath Ledgers död är slöseri, slöseri med talang och skönhet...

R.I.P Heath! 

Av Lisa - 24 januari 2008 12:42

Här poserar Hanna i kläderna hon fick av oss. :)

Av Lisa - 24 januari 2008 12:23

Nu ska jag å Stina kolla på 10 orsaker att hata dej å sörja! :(


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards