Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Lisa - 23 januari 2008 21:37

När vi kom hem i från affären innan i kväll kunde vi inte hitta Rex.

Kom tillslut på att kolla i gardroben, å vem satt där innanför dörren i ett hav PET-flaskor om inte katten.. Han är ju hopplös... :)

Av Lisa - 23 januari 2008 21:27

I morron ska vi bygga i hop vår vagn.

Förhoppningsvis i rätt färg, däcken ska va på plats nu i allafall. :) Å skötväskorna har med kommit.

Den kommer i vilket fall som helst bli jättefin. :) Det ska bli så mysigt.

Men vi kan tyvärr inte ta hem den ännu, det finns inte plats(kommer det inte göra sen heller, men men...). Den får stå i mitt gamla rum hos mamma å pappa tills mini kommer... :)

Av Lisa - 23 januari 2008 20:11

Har ingen lust alls egentligen, är så tröttsamt att det inte får vara roligt utan att det måste förstöras. det tar bort känslan och lusten för att dela med sej av sej själv...

Av Lisa - 23 januari 2008 18:38

i dag har spenderat hela eftermiddagen i en frisörstol, vad gör man inte för utbildningens skull.. :)

Jag blev väldigt nöjd...


Before...



















And after...

Av Lisa - 23 januari 2008 11:29

Av Lisa - 23 januari 2008 10:41

att det som står här säger mer om mej än om andra? det är ju jag som skriver...

exempelvis säger det att jag har överkänslig mage med tanke på alla gånger jag har fått kräksjuka efter eller under ett jönköpingsbesök, att jag hatar krimskrams och även att blod är tjockare än vatten! alla kategorier!

jag står för vad jag tycker om farmors mat, jag har dessutom både hört med mina egna öron och sett med mina egna ögon hur långt innan det har förberetts och hur det förvarats. att jag trots det hälsar på beror för det första på att det är min farmor(blodet var väl tjockare?) och om man slipper äta där är det faktiskt kul å höra om hennes eskapader å spela lite kort. :)


sen att somliga läsare, som aldrig har hört av sej tidigare vaknar till liv och hör av sej när det dyker upp något negativt säger faktiskt mer om dem än om mej! 


Av Lisa - 23 januari 2008 10:02

Tog min vanliga internet runda efter jag skrivit mitt första inlägg här.

Första anhalten brukar vanligtvis vara Aftonbladet och Fotbollsfrun. Då får man liksom lite nyheter på köpet, dagens rubriker skrek ut att en av mina stora favoriter i film världen Heath Ledger helt plötsligt bara inte finns mer.

Mycket märkligt, tycker det är så sjukt obehagligt när unga människor ska behöva dö, så där på chock med, me en liten dotter som bli lämnad kvar.. :(


Nån som har en riddares historia på dvd till utlåning, så man kan sörja ordentligt? 


Av Lisa - 23 januari 2008 09:50

I natt har jag legat vaken mellan klockan 3 och 5.30

Den första timmen berodde på Rex, men sen kunde jag bara inte somna om...

Somnade när Martin steg upp å sov till nio i allafall.. Kommer bli en lång dag...


Klockan ett beger jag mej till Klippkompaniet för att få lite ny färg i håret, har blivit lovad att det inte finns risk att jag blir grön eller nån annan galen färg.. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards