Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Lisa - 14 januari 2008 15:26

...ja må hon leva, j må hon leva uti hundrade år...

Grattis syster yster!

Av Lisa - 14 januari 2008 14:18

Finns det ett bäst-före-datum på ålder när det gäller att lära känna nya vänner?

Riktiga vänner alltså. Var hittar man dem när man är vuxen?

Om man har tur kanske det finns någon man klickar med om man börjar på ett nytt jobb alternativit börjar plugga. Men då måste man ha flyt. Om alla i klassen eller på arbetsplatsen redan har sina egna vänner då?

Känns som att man ställer högre krav när man blir äldre.

Personligen orkar å vill jag inte umgås med någon på bekostnad av mej, det är för sent att bli en annan person, jag är jag å jag är helt okej. 

Av Lisa - 14 januari 2008 13:58

I går funderade jag ju på om katten hade blivit utbytt eller något i den stilen eftersom han var så gullig.

Kl. 01.20 fick jag svaret: nog var det han alltid, med dubbel styrka! Han stimmade å rev på möbler(och mej) fram tills kockans röda siffror visade 4.00

Är med andra ord ganska slut i dag, å martin lär med vara ganska utmattad, han stiger upp en å en halv timme innan mej...


I dag har jag varit rikigt lat, för att slippa disskutera och ta en konflikt har jag skrivit hela grupp arbetet själv, å sen gett mina papper till resten av gruppen.  Lite fegt, men jag orkar inte med nått tjafs såhär sista veckan.

Verkar vara lite flummigt med min studiehandledning i omvårdnadskursen, läraren trodde att jag skulle läsa i klassen till som går på apu, dvs fyra veckor till... E nej tack! Jag orkar ju knappt sitta eller gå i trappor nu! SUCK! Får styra upp det med min mentor...Alltid är det nått...


-----------------------------------------------------------------------------

I dag fyller Bill bacill 21 år, så vi ska hem till mamma å pappa i eftermiddag å äta potatissallad(gillar inte jag) å kall marinerad fläskfilé, det märks vem som har önskat! :)  



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards