Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Lisa - 11 januari 2008 13:16

...cykelbyxor måste ju vara en extrem modemiss? Vem kom på att man skulle ha dem som vanligt plagg?


Å för er som undrat så tror jag själv, liksom de flesta av er, ett mini är en liten My. Fortsätt gissa... :) 

Av Lisa - 11 januari 2008 13:10

Är sjukt trött å alla negativa inställningar man hela tiden måste tampas med... Vi håller just nu på med ett grupparbete i Människan socialt och kulturellt. Ett tvingat grupparbete i förbestämda grupper och tilldelat ämne. Min grupp kunde helt klart varit värre. Men en person suger musten ur mej, hon är så sjukt negativ, allt är jobbigt allt är tungt. :(


Fick tillbaka Änglagårdsuppgiften som jag kämpade med hela jullovet. Fick VG+, hur gick det till?! Kändes toppen i allafall :)


Provet gick nog helt okej, skrev i allafall på alla...


Snart ska upp stan, ska faktiskt klippa mej. :) Tyckte det var dags nu, klippte mej i augusti senast... :)


I kväll är det bio som gäller, National Tresure- Hemlighetens bo i Bromölla.

Ska köpa en stor påse lösgodis på stan, ska det va, så ska det va oredentligt. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards