Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Lisa - 7 januari 2008 20:15

60 besökare i dag.

80 stycken i går.

Säg något... Vem är du? :) 

Av Lisa - 7 januari 2008 18:58

Erik, Mattias och Danny...Allvarligt talat?

Säljer vilket skit som helst? 

Av Lisa - 7 januari 2008 16:39

På fredag ska jag å Martin bio tillsammans för första gången. :)

Är inga större biofan nån av oss, men vi vill gärna se filmen och tänker passa på att göra något som alla småbarnsföräldar inte har tid med innan det är för sent. :)


I aftonbladets söndagsbilaga var det i går ett reportage om ett spa/träningsläger för nyblivna mammor.. Tror ni man kan få sina vänner att sponsra något sånt i stället för persenter till bebisen? :)

Allvarligt talat, det ska dröja innan jag ens kommer på tanken att ge mej på detta en gång till, skaffa barn alltså.

Jag HATAR att va handikappad och jag HATAR att va tjock!

Fast jag ångrar mej inte ett dyft!

Älskar min lilla bebis i magen mer än nått annat och jag älskar att Martin är dens pappa. :)


Av Lisa - 7 januari 2008 16:20

I lördags packade vi upp våra grejer i från Brio. Mycket fint!

Men det hade blivit nått missförstånd om färgen på liggvagnen. Vi beställde grön 2008, men fick grön 2007.

Hoppas det går att ordna, men det är inte hela världen om det inte går. Det kunde ju varit värre...

Bilbarnstolen var i allafall grymt snygg och sittvagnen var i rätt färg(turkos 2007).



Jag har bestämt mej för att bara gå i klassen t.o.m vecka tre. Tänker läsa omvårdnad och eventuellt en kurs till på flex den sista månaden. Kroppen orkar inte sitta i en skolbänk hela dagarna. Och inte huvudet heller för den delen. Behöver nog varva ner lite innan mini kommer, det är inte mycket å be för. Ska jaga rätt på min mentor i morron..


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards