Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Lisa - 2 januari 2008 20:15

Dagens studiebesök gjorde nog mer skada än nytta för mej.

Det faktum att det är JAG, och ingen annan som ska föda det här barnet blev plötsligt väldigt uppenbart... är nästan lite rädd nu, hur ska JAG(fattar ni, JAG?!!) klara av något så stort?



---------------------------------------------------------------------------------------

Köpte jättefina blommor på Blomsterlandet.

Och vår stackars lilla Rex ser ut som att han har genomgått en extreme cat makeover, han har fått ett halsband. :) Helt ny look och känsla för honom. Halsbandet måste han vänja sej vid nu när han har blivit en stor pojuk å snart ska få vara ute.. Lite förbannad har han varit, men nu går han mest runt å surar.. Riktigt söt! :)

Av Lisa - 2 januari 2008 10:43

Varför måste allting alltid gå på högvarv i min värld?

I går låg jag förvisso i soffan hela dagen, men det är i princip all vila jag har haft under helgerna... Varför?

Denna vecka blir inte precis lugnare...

I dag ska vi till Förlossningen i Karlskrona på studiebesök så vi inte ska känna oss helt tappade när det blir dags för mini att titta ut. Vi ska köpa blommor på blomsterlandet och köra inom Hasslö på hemvägen.

I morron ska vi hem till Martins jobbarkompis å spela lite spel och äta(de andra ska nog dricka med..) lite gott. Det ska bli mycket kul, jag älskar att spela spel. :) På förmiddagen har jag lektion, så det blir ingen sovmorron i morron..

På fredag är det då dags för svärmors 60-årsdag(som har planerats å ältats sen gott och väl flera år tillbaka), det blir kalas klockan fem i allafall...

Lördag är det lutfiskmiddag hos mamma å pappa som gäller, ska bli så gott. Inte fisken alltså, utan potatis, sås å ärtor. MUMS!!!


Sitter å skriver på mina uppgifter till Änglagård, det är så svårt utan någon att disskutera med. :(  


Fattar ni vad jag menar med val??


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards