Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2007

Av Lisa - 1 oktober 2007 15:52

Känner mej så extremt ful, har bara ätit en massa skräp och socker de senaste månaderna.Rumpan bredare än lovligt och jag är tjok! Inte tjock som i gravid, utan tjock som i överviktig. För nån bebis-mage(SOM ALLA TJATAR OM) finns det inte å tala om!

Ovanpå det undrar jag om jag verkligen är så svår att ha å göra med så man måste ta avstånd i från mej?! Ställer egentligen bara ett ända krav på de i min närhet, ärlighet. Visst har jag varit trött och osocial på sistone, men i stället för att dra sej undan trodde jag att vänner ställde upp och förstod i sådana lägen? Eller är det att ställa för stora krav? Säkert beror min brist på vänner(de känns just nu extremt få) på mej... Men jag förstår inte vad jag alltid gör för fel i om så är fallet?!

Det känns väldigt orättvist att jag aldrig får ha några vänner och inte ens kan känna mej lycklig när jag innerst inne har extremt bra skäl att va det? 

Av Lisa - 1 oktober 2007 10:14

Så var det måndag igen.Är det så himla kul egentligen?

Har haft en mysig, men stressig helg.

I fredags bar det av till IKEA, köpte en ny byrå till sovrummet. Det blev jättebra, med den nya Tv:n(också inhandlad i fredags) ovanpå. Sen köpte vi en Billy som enligt Martin inte var komplett, de både sakandes och innehöll fel delar. Han är dock i hopmonterad och komplett nu, undrar hur det fungerar?! :D



I lördags var det dags för turridning med islandshästar(vår present till Emelie.)

Det var jättekul, trots väldigt opedagogiska instruktörer.


Här är jag och min man,Juni.















Resterande del av helgen har jag spenerat med att fixa och organisera runt våra nya möbler. Har dessutom hunnit gå på två kalas :D


Som ni vet har jag i gått ner rätt så många kilo i vikt. Vilket jag har varit jättestolt över. Förstår klart att jag inte kan vara smal om en bebis skall rymmas i magen, men jag har absolut ingen lust att bli tjock igen. :(



 Hela gänget samlat efter ridturen. Lousie, Pia, Stina, Susanne och Emelie. (själv håller jag klart i kameran.)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards