Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 september 2007

Av Lisa - 6 september 2007 13:03

Har precis testat att putsa silversmycken genom att lägga folie och salt i botten på en gryta å hälla över varmt vatten. Det fungerade utmärkt. Alla mina öronhängen belv som nya på tio minuter. :)


Har ont i huvudet nu. Har inte ens på börjat städningen av övriga lägenheten ännu. :( alla energi försvann...  

Av Lisa - 6 september 2007 11:19

I dag har jag verkligen fullt upp, hade tänkt hinna med det praktiska på förmiddagen å plugga i kväll. Om jag orkar vill säga. :/

Har redan handlat, sorterat tvätten och städat på toa. Har lite paus nu. :)


Lärarna i skolan har studiedagar resten av veckan, så vi har fått ledigt. Har dock en relativit stor uppgift i Vård och omsorgs kursen till på måndag. Ska läsa en bok och reflektera. Förstod dock inte riktigt om vi skulle renskriva våra reflektioner eller bara disskutera dem på måndag.


I helgen ska jag jobba, lördag kväll och delad dag på söndag. Typiskt nog är det folkrace på hokabanan på söndag, det innebär att jag för andra året i rad missar båda tävlingarna där. :(


Det var jättemysigt vid havet i går, strålande sol och nästan vindstilla. Fisken lyste med sin frånvaro dock.


I morron kväll ska jag och Martin gör något mysigt bara vi två för att fira att vi ska få en bebis. :) Tanken var att vi skulle bowla, men Martins jobbarkompis påstår att det är det värsta man kan göra om man är gravid så vi får se hur det blir. Inte för att jag tror på det, men Martin blev lite stimmig. Kanske går ut å äter i stället... Det kunde vatt gott! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards