Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 september 2007

Av Lisa - 4 september 2007 19:41

Det är så dax! Nu ska jag ju snart till jobbet. :(

Bebisen i magen suger energi som en liten igel. Är ständigt trött(som ni, trogna läsare vet). Just nu känns det olidligt!

Herregud. Hur ska natten gå..? Jobbar med Britt-Mari i allafall, jippi! :)


Har suttit å surfat runt på olika familjesidor. Det finns en herrans massa forum och communitys för föräldrar och blivade sådana, as my self. Men jag lyckas bara hitta alla skräckhistorier, missfall och döda bebisar å annat. Har man inte varit nojig innan så blir man.. 

Av Lisa - 4 september 2007 18:36

Har blivit inringd att sitta vak i natt.

Vet inte hur det ska gå, jag brukar ju lägga mej vid nio nu för tiden. 

Har försökt sova i en timme nu( i hopp om att var lite pigg), men det vill sej inte av någon anledning. 

Har varit i skolan hela dagen, riktigt skoj i dag igen. Har ångrat mej angående de flesta i klassen också. De är faktiskt himla vettiga tack å lov. :)

  

Tack alla ni som har lyckönskat oss nu när hemligheten är ute. :)

Ska försöka låt bli att älta en massa om magar och bebisar men en å annan tanke kan det nog bli. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards