Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Lisa - 11 juli 2007 12:47

Har lagt till några nya länkar. :)

Camilla Läckberg, en av mina stora författarfavvisar.

Hillevi, krönikör i bla. Allas.

Ola, GI- gurun nummer 1. 


Någon som har några andra tips om roliga bloggar/sidor? 

Av Lisa - 11 juli 2007 09:48

Tvi, vad jag vantrivs på jobbet. Önskar att jag hade stannat på mitt gamla. :( Inte för att jag trivdes där heller, men jag hade i allafall världens bästa jobbarkompis och det var "mitt eget" jobb.

På mitt nya jobba har jag förvisso Mia, men vi träffas ju ändå och sen en bra semstervikarie till.

De andra två vikarierna vet jag inte vad jag ska göra med. Den ena är den största besserwizzern som går i ett par skor, hon pratar non-stop och har alltid rätt. Dessutom snor hon konstant andras idéer och använder dem som sina egna. Hon tror att hon är något bara för att hon är äldre än oss andra! Jag tål henne inte, det är helt klart en av de värsta människorna jag har träffat i hela mitt liv!  Vikarie nummer två har aldrig jobbat inom äldreomsorgen, men hon kan absolut inte öpnna munnen och tala om när hon inte kan något. Det resulterar ständigt i mer jobb för oss andra när det visar sej att hon inte har förstått vad vi menar.... SUCK!!!    


I helgen är jag ledig, tanken är att vi ska bege oss till stugan en runda. Jag å Martin åker upp på fredagkväll och Mia och Johan kommer på lördag förmiddag. Ska bli skönt att komma i väg. Hoppas vi slipper regnet! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards