Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Lisa - 4 juli 2007 10:38

I dag känner jag mej om möjligt ännu mer vemodig.

Har inte fått sova i natt heller p.g.a katten. Jag får snart panik. Ända sedan han flyttade in för snart två år sedan har vi offrat mer och mer för hans skull. Vi anpassar hela vår liv runt en katt som just nu inte ger något tillbaka. Det är ingen hållbar situation längre. Vet inte vad vi ska ta oss till... :( Vi älskar ju det lilla livet!


Det är faktiskt sol i dag, om än lite blåsigt. Ska snart bege mej till Köpegårda, för att mysa lite.


Har pratat med en mäklare i dag, ska titta på ett hus i kväll, och ett i morron. :) Måste smita från jobbet, hoppas det går... 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards